Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Amit Bal

Romance Classics Inspirational

3  

Amit Bal

Romance Classics Inspirational

ମନେ ପଡେ ଫୁଲ ଫଗୁଣର ଛୁଆଁ

ମନେ ପଡେ ଫୁଲ ଫଗୁଣର ଛୁଆଁ

1 min
138


ତୁ ଯେବେ ଆସୁ ଝାପ୍ସା ଅନ୍ଧାରରେ

ଫୁଲ ବଜାରକୁ ନୀତି

ବଜାର ପୁରା ଭରା ଭରା ଲାଗେ

ଚମକି ଉଠେ ସେ ରାତି ।


ଶତପଦ୍ମ ଫୁଟେ ତୋ ସେଇ ରୂପରେ

ଖୁସିର ସମ୍ଭାର ବୁଣେ 

ଉନ୍ମାଦିତ ହୁଏ ତାରା ଫୁଲ ସବୁ

ଭସା ବାଦଲର କୋଣେ ।


ପୂନେଇଁ ଜହ୍ନ ବି ଲୁଚି ଲୁଚି ଦେଖେ

ମେଘ ଉହାଡରୁ ତୋତେ

ଲାଜେଇ ଯାଇ ସେ ପୁଣି ହଜିଯାଏ

ମନେ ଭରି ଇର୍ଷା ଯେତେ ।


ଫୁଲଙ୍କ କଥା ତ ନ କହିବା ଭଲ

ଆନ୍ଦୋଳିତ ତାଙ୍କ ମନ

ଭଙ୍ଗା ମନ ନେଇ ତୋତେ ଦେଖୁ ଦେଖୁ

ଚୁନା ହୁଏ ସବୁ ସ୍ବପ୍ନ ।


ସତରେ ପ୍ରିୟା ତୁ ଅନୂଢା ରୂପସୀ 

ଫୁଲ ଫଗୁଣର ଛୁଆଁ

ମୁଁ କିନ୍ତୁ ଏଠି ତୋ ବିରହ ପୀଡାରେ

ହୁତ୍ ହୁତ୍ ଜଳା ନିଆଁ ।


Rate this content
Log in