Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjulata Behera

Children

4  

Ranjulata Behera

Children

ଭୂଲ ନାହିଁ ମୋ କାହାଣୀ

ଭୂଲ ନାହିଁ ମୋ କାହାଣୀ

1 min
199


 ଭୂଲନାହିଁ ମୋ କାହାଣୀ (ଶିଶୁ କବିତା)


ରକ୍ତ ନ ଝରୁ ପଛେ ଦେହରୁ ମୋର

    ଲାଗଇ ଆଘାତ ମୋତେ 

ଚାଲି ପାରେନା କି କଥା ବି କହେନା

    କେମିତି ଜାଣିବ ସତେ ।


ଛୋଟ ବୀଜଟିରୁ ମହାଦ୍ରୁମ ହୁଏ

    ଜାଣନା ତୁମେ ବି କେହି

କେତେ ଯେ ଖରା ବରଷା କାକର 

   ସହି ଯାଉଅଛି ମୁହିଁ     ।


ନାନା ରଂଗ ଫୁଲ ଫୁଟଇ ମୋ ଦେହେ

    ବଣ ବିଲ ଉପବନେ

ଅବସାଦ ତୁମ ଦୂର କରିନିଏ

     ଖୁସି ଭରିଦେଇ ମନେ  ।


ମୋ ଡାଳର ଯେତେ ସବୁଜ ପତର

    ପଥିକକୁ ଛାଇ ଦିଏ

ବିଷାକ୍ତ ବାୟୁକୁ ଶୋଷଣ କରିକି 

    ଅମ୍ଳଜାନ ମୁଁ ଯୋଗାଏ ।


ନାଲି ହଳଦିଆ ଝୁଲଇ ମୋ ଦେହେ

     ସୁଆଦିଆ ମିଠା ଫଳ

ଅତି ସରାଗରେ ତୋଳି ନଉଅଛ

     ଖାଇଲେ ବଢୁଛି ବଳ ।


ମୋର ଚେର ଦେଇ ଜଳ ଶୋଷି ନେଇ

     ଆକାଶକୁ ଛାଡିଦିଏ

ଯେତେ ସବୁ ଜଳ ମେଘ ହୋଇ ସେଠି

     ପୁଣି ବରଷି ଯାଏ ।


ଶେଷ କଥାଟି ମୋ ଶୁଣ ମନ ନେଇ

    ଔଷଧ ଗୁଣଟି ମୋର

ଫୁଲ ଫଳ ଅବା ପତର ଚେରରେ

     ରହିଥାଏ ଭରପୁର ।


ବଞ୍ଚି ଥାଉ ଥାଉ ସଉଖୀନ ପାଇଁ 

   ଦଉଅଛ ମୋତେ ହାଣି

ଗୁହାରି କରୁଛି ଭୂଲ ନାହିଁ ଜମା

    ମୋ ଉପକାର କାହାଣୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children