Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjulata Behera

Children

3  

Ranjulata Behera

Children

ପଡିଛି ଅନେକ ଦଶା

ପଡିଛି ଅନେକ ଦଶା

1 min
163



କାଆ କାଆ ରାବି ଡାମରା କାଉଟି 

 ସକାଳୁ ନିଇତି ଆସେ 

ଦରଜା ଆମର ନ ଖୋଲିବା ଯାଏଁ 

ଚାଳରେ ସେମିତି ବସେ ।


ହୁକେ ହୋ ରଡନ୍ତି ବିଲୁଆ ପଲକ

ବେଳ ଯେବେ ନଇଁ ଯାଏ

ତରବରେ ଆସି  ନୂଆ ବୋଉ ଆମ

ସଞ୍ଜବତୀ ଜାଳିଦିଏ ।


କିଚିରି ମିଚିରି ଶୁଭୁନାହିଁ ଆଉ

ଦିଶୁନି ଘରଚଟିଆ 

ଡେଣା ଝାଡି ଝାଡି ଖାଇଯାଏ ଯେତେ

ଘରର ଟିକି ଅଳିଆ ।


କୁହୁ କୁହୁ ଗୀତ କୋଇଲି ଗାଏରେ

ବଉଳ ଆସଇ ଯେବେ

ଭାରି ମଜା ଲାଗେ ନକଲ ନେବାକୁ 

ଶୁଭୁନାହିଁ ଆଉ ଏବେ ।


ଡାମରା ହେଉ କିବା ବିଲୁଆ ହେଉ

କୋଇଲି ଘରଚଟିଆ 

ବୋଉ ଲୋ ବୋଉ କହିବୁ ସତ ତୁ

ଆସୁନାହାନ୍ତି ଆଉ କିଆଁ? 


ଗଛ କାଟିକୁଟି ଘର କରାଗଲା 

ଭାଙ୍ଗିଲା ତାଙ୍କରି ବସା

ବଂଶ ବୁଡିଲାଣି ଅଧିକ ଜୀବର

ପଡିଛି ଅନେକ ଦଶା । 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children