Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Tragedy

4  

Jayashree Maharana

Tragedy

ଭୋକ

ଭୋକ

1 min
180


ସହି ହେଉ ନାହିଁ ଭୋକର ଜ୍ୱାଳାକୁ

ବାବୁମାନେ ଦୟା କର

ଚାଲିବାକୁ ପାଦେ ଦେହେ ଶକ୍ତି ନାହିଁ

ହୁଅନା ଜମା କଠୋର ।


ନାହିଁ ଘରଦ୍ୱାର ଧନ କି ସମ୍ପଦ

ବାପାମାଆଙ୍କର ଆଶ୍ରା

ଚିରା କପଡ଼ାରେ ଦେହ ଢାଙ୍କିଅଛି

ନିତି ହୁଏ ଲୋକହସା ।


କଅଁଳ ବୟସ ଭାରି କାମ କିଛି

ମୁହିଁ କରି ପାରେ ନାହିଁ

ପାରୁଥିବା କାମ ଦେଇ ଦିଅ ମୋତେ

କରିଦେବି ଖୁସି ହୋଇ ।


ବିଧାତାର କୋପ ଦୁଃଖରେ ସଢ଼ୁଛି

ଦେଇଦିଅ ମୁଠେ ଭାତ 

ପଟେ ରୁଟି ଦେଇ ପୁଣ୍ୟ ଅରଜିବ

ଭୋକ ହୋଇଯିବ ଶାନ୍ତ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy