Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Romance Tragedy

3  

Prabhati Mahapatra

Romance Tragedy

ଭକ୍ତ ବିଲ୍ୱମଙ୍ଗଳ

ଭକ୍ତ ବିଲ୍ୱମଙ୍ଗଳ

1 min
231



ଭାବେ ଚିନ୍ତାମଣି ମନ ମୋ ଅସ୍ଥିର

ବିଲ୍ୱମଙ୍ଗଳଙ୍କ ପାଇଁ

ଅଶୁଭ ସଂକେତ  ନୟନେ ଭାସୁଛି

କ୍ଷୁଧା ନିଦ୍ରା ଆସେ ନାହିଁ ।


କୁପଥରେ କିବା  ପାଦ ପକାଇଲେ

ଭୁଲିଲେ କି ପ୍ରଭୁ ନାମ

ପାପ ଦୁନିଆଁରୁ  ଚାଲି ଯିବି ମୁହିଁ

କାଳିଆକୁ କରି ଧ୍ୟାନ ।


ଝୁମ୍ ଝୁମ୍ ବାଜେ  ପାଦର ପାଉଁଜି

ମହକିଲା ମଲ୍ଲୀ ବାସ

ବଣିକର ପତ୍ନୀ  ପ୍ରବେଶିଲା ଧୀରେ

ବଦନରେ ମିତ ହାସ୍ୟ ।


ଆନନ୍ଦେ ବିହ୍ୱଳ  ସେ ବିଲ୍ୱମଙ୍ଗଳ

ବୋଲନ୍ତି ସଂଗୀତ ସ୍ୱରେ 

ଆସ ଆସ ମୋର ହୃଦୟର ରାଣୀ

ଆଲିଙ୍ଗନ କର କରେ ।


ହେ ଚନ୍ଦ୍ର ବଦନା ଖୋଲିଣ ଓଢ଼ଣା

କାମନା ପୁରଣ କର

କାମଜ୍ୱାଳା ଆଜି  ବଢ଼ି ବଢ଼ି ଯାଏ

ତୃଷିତ ହୃଦୟ ମୋର‌ ।


ଆହେ ଦ୍ଵିଜ ବର  କାହିଁକି ଆତୁର

ଆସିଛି ତୁମରି ପାଇଁ

ରୂପର ପସରା  ଯଦି ଯୋଗ୍ୟ ନୁହେଁ 

କି କିରବି ତୁଚ୍ଛ ଦେହୀ ।


ଅତିଥିରେ ଭକ୍ତି  ଦେଇ ମୋର ମତି

ଆଣିଛି ଏ ଉପହାର

ଉପଭୋଗ କଲେ  ଧନ୍ୟ ମୁଁ ମଣିବି

ଯିବି ମୁହିଁ ସ୍ୱର୍ଗପୁର ।


ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ବଦନେ  ଅବଗୁଣ୍ଠନକୁ 

ଖୋଲିଲେ ବିଲ୍ୱମଙ୍ଗଳ

ବାରଂବାର ଆସି   ଚିନ୍ତାମଣି ଛବି

ନେତ୍ରରେ କରିଲା ଖେଳ ।


ଯେତେ ଚେଷ୍ଟା କଲେ ମନେ ପଡି ଯାଏ

ଧିକ୍କାର ବଚନ ତାର

ନିବାରଣ ପାଇଁ   ଉପାୟ ଚିନ୍ତିଲେ

ଦୃଷ୍ଟି ହେଉ ନାରଖାର ।


ଚିନ୍ତିତ ଦେଖିଣ  ବିମଳା ବୋଲଇ

ଶୁଣ ହେ ସାଧୁ ଗୋସାଇଁ

କାହିଁକି ବିଷାଦ  ତୁମ ଶ୍ରୀମୁଖରେ

ମୋ ରୂପେ କି ଚାରୁ ନାହିଁ ।


ଅଜଣା ରାଇଜେ  ଭାସନ୍ତି ସହଜେ

ଚିନ୍ତାମଣି କଥା ଭାବି

କେଉଁ ରୂପେ ଥିଲି ପରିବାର ତ୍ୟାଗୀ

କାମ ବାସନାରେ ଦବି ।


ପୁଣି ଥରେ ବୋଲେ ଧନୀକ ରମଣି

ଶୁଣ ଆହେ ଦ୍ଵିଜବର 

ତୁମକୁ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ  କରିବା ପାଇଁକି

ନାହିଁ କି ସୌରଭ ମୋର ।


ଶୁଣ ବିମଳା ଗୋ ଯାହା କୁହେ ସତ୍ୟ

ତୁମେ ଅଟ ଲୋଭନୀୟା

ସ୍ୱର୍ଗ ଅପସରୀ   ଯିବେ ଅପସରି

ଈର୍ଷାନ୍ୱିତେ ତ୍ୟାଗୀ ମାୟା ।


ତେବେ କାହିଁ ପାଇଁ ବିଳମ୍ବରେ ରତ

ରତିରେ ନାହିଁ ଗୋ ମତି

ସନ୍ତୋଷ ଲଭିଲେ  ଅତିଥିଙ୍କ ମନ

ଦେବଲୋକ ହେବ ପ୍ରାପ୍ତି । 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance