Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sumitra Nayak

Abstract Romance Fantasy

4  

Sumitra Nayak

Abstract Romance Fantasy

ଭବ୍ୟ ତୁମ ଭାବ

ଭବ୍ୟ ତୁମ ଭାବ

1 min
254


ହୃଦୟ ରୁ ସ୍ଵଳ୍ପ ବାର୍ତ୍ତା ଯେ ପ୍ରକାଶି

   କିପରି ବର୍ଣ୍ଣିବି ତହିଁ

ବର୍ଣ୍ଣନା ଚାତୁରୀ ଯେତେ ଶ୍ରେୟ ହେଲେ

   ବର୍ଣ୍ଣି କି ପାରିବି ମୁହିଁ ।


ଭବ୍ୟ ତୁମ ଭାବ ପ୍ରୀତି ଯେ ଉତ୍କର୍ଷ

   ନିସ୍ୱାର୍ଥ ରେ ପ୍ରେମ ବହି

କିପରି ବାନ୍ଧୁଛ ଅବାଧ୍ୟ ସେ ଆଶା

   ଆଶା କୁ ଆବଦ୍ଧେ ନେଇ ।


କ୍ଷଣେ ପ୍ରତିକ୍ଷଣେ ଆଘାତ ସହୁଛ

   ଅସହ୍ୟ ଯାତନା କ୍ଲେଶ

ଦରଦ ସହୁଛ ବେଦନା ସହୁଛ

   ଅସହ୍ୟ ପ୍ରେମ ର ବିଷ ।


ମିଛ ନୁହେଁ ପ୍ରେମ ତୁମ ପ୍ରାନ୍ତର ରେ 

   ପ୍ରେମ ପଥ ସୁଧା ଧାର

ଦରଦ ଦିଅଇ ଅମାନ୍ଯ ମୋ ମନ 

   ତଥାପି ବ୍ୟାକୁଳ ଭର ।


ବ୍ୟାକୁଳତା କିମ୍ପା ବୁଝୁନ ଯେ ମୋର 

   ନିରୁପାୟ ପଥିକ ଟେ

ଅକାରଣେ ମୋର ସାଥେ ଚାଲୁଅଛ

   ନିଃସ୍ୱାର୍ଥରେ ମୋର ବାଟେ  ।


କ୍ଷୁଦ୍ର ତୁମ ମନ ନିରିମଳ ଯୁକ୍ତ

   ଜାଣି ଜାଣି କ୍ଷତ କର

ମୋର ସାଥେ ଆସି ଅପାନ୍ତରେ ଧସି

   ନୟନ ଯେ ଅଶ୍ରୁ ଧାର ।


ଅଶ୍ରୁ ଧାର ଧାର ପ୍ରେମର ସେ ନୀର

   ପୂର୍ଣ୍ଣ କୋହ ଭାବ ନେଇ

ଭାବରେ ଭାବରେ ବାନ୍ଧୁଛ ଯେ ମୋତେ

   ମୋର ମନ ଆତତାୟୀ ।


ପ୍ରେମ ପରିଭାଷା ସୁନ୍ଦର ସେ ଶବ୍ଦ

   ନିରନ୍ତେ କହୁଛ ସଦା

ଚାହିଁଲେ ଭି ମୁହିଁ ଆଦରି ପାରୁନି

   ପରିସ୍ଥିତି ଚକ୍ରେ ଛନ୍ଦା ।


ନୂତନତା ତୁମ ଆଶା ସଞ୍ଚାରଣ

 ମୋତେ ନେଇ କିମ୍ପା କର

ନୂତନ ବରଷେ ଅନନ୍ୟ ସପନ

  ନୂତନ ନଅର କର ।


ପ୍ରେମ ପ୍ରୀତି ତୁମ ପାଇବାର ଭାଗ୍ୟ

   ଅଛି କି ନାଁ ଜାଣେନାହିଁ

ତୁମ ଖୁସି ମୋର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ସୀମା ଧାର

   ବ୍ୟକ୍ତ ଶୈଳି ଜାଣେ ନାହିଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract