Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Romance

4.9  

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Romance

ବଧୂଲି ରାଧା

ବଧୂଲି ରାଧା

1 min
268



କଳା ମେଘ ଦେଖି

ମୟୁର ନାଚୁଛି

ସମୀର ଗାଉଛି 

ମେଘ ମହ୍ଲାର 

ପ୍ରେମ ସାଗରରେ 

ଲହରୀ ଖେଳୁଛି 

ଆସ ଆସ ସଖୀ

ସ୍ନାହାନ କରିବା ଚାଲ ।


ଚୁପି ଚୁପି କିଏ

କାନେ ମୋର କହେ

ବନ୍ଧୁ ହେ ତମେ 

ଶୁଅନାହିଁ, ଶୁଅନାହିଁ

ଏ ରାତି ମହକ

ଅନ୍ଧାର କୁହୁକ

ଆଉ କେବେ ଥରେ

ଆସିବ ନାହିଁ ।


ପ୍ରିୟାର ପରଶ

ପ୍ରୀତି ରଂଗରସ

ସବୁବେଳେ ଝୁରେ ମନ

ଆଦିମ ତୃଷ୍ଣାର

ଅବ୍ୟକ୍ତ ସେ ଜ୍ୱାଳା

ଅବ୍ୟକ୍ତ ତା'ର ଦହନ ।


ଆସ ଆସ ସଖୀ

ଭିଜିଯିବା ଆମେ

ପ୍ରୀତିରଙ୍ଗ ରସେ

ମାନିବାନି କା'ର ବାଧା

ଲୋଟିଯିବ ତମେ

ମୋର ବକ୍ଷଦେଶେ

ହେ ମୋର ବଧୂଲି ରାଧା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance