Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshitish Jena

Abstract Action Children

4  

Kshitish Jena

Abstract Action Children

ବାପା

ବାପା

1 min
317



ବାପା ତୁମ କଥା ଯେବେ ମନେ ପଡ଼େ

ଆଖିରେ ଲୋତକ ଆସେ

ମନେ ପଡିଯାଏ ପୁଣି ସେ ଅତୀତ

ଛବି ଭଳି ସବୁ ଦିଶେ ।


ତୁମ ହାତ ଧରି ଚାଲିବା ଶିଖିଛି

ବୁଲାଇଛ କାନ୍ଧେ କେତେ

ମୋ ଅଳି ଅଝଟ ସବୁତ ସହିଛ

ଖୁଆଇଛ ନିଜ ହାତେ ।


ବଜାର ବୁଲାଇ ନେଇଛ ସାଥିରେ

ଖେଳଣା କିଣ ମୋ ପାଇଁ 

ଯୋଉଠି ଥିଲେବି ତୁମ ଆଖି ଦୁଇ

ଥାଏ ମୋ ପାଖରେ ରହି ।


ସାଙ୍ଗସାଥୀ ସହ ଖେଳିବାକୁ ଗଲେ

ଜଗି ରୁହ ମୋତେ ଚାହିଁ

ଡେରି ହେଲେ ମୋତେ ଗାଳିଦିଅ କିନ୍ତୁ

ସ୍ନେହ ଥାଏ ମୋ ପାଇଁ ।


ଛାଡିବାକୁ ନିଅ ମୋତେ ବିଦ୍ୟାଳୟ

ଆଣିବାକୁ ଯାଅ ପୁଣି

ପଚାର ଯେ ଗୁରୁ କ'ଣ ପଢ଼ାଇଲେ

ପାଠ ପାରିଲୁନା ଜାଣି ।


ସକାଳ ସଞ୍ଜରେ ଯେତେ କାମ ଥାଉ

ସବୁକିଛି ପଛ କରି

ପାଖରେ ବସାଇ ପଢ଼ାଇ ଦିଅନ୍ତି

ବୁଝାନ୍ତି ସେ ହାତ ଧରି ।


ପିଲାବେଳେ କେବେ କେବେ ମାରିଥାଅ

ବାଳୁଙ୍ଗାମି ଯେବେ କରେ

ମୁଣ୍ଡକୁ ଆଉଁସି ବୁଝାଇ କୁହନ୍ତି

ଯାଆତୁ ଠିକ୍ ରାସ୍ତାରେ ।


ଯେତେ ବୃଦ୍ଧ ହେଲେ ବସିଥା'ନ୍ତି ଯଦି

ବାପା ଅଗଣାରେ ଚାହିଁ

ପିଲାଙ୍କର ବଳ ସାହାସ ସେପରି

ଥାଏରେ ଅକ୍ଷୁର୍ଣ୍ଣ ରହି ।


ବା ଓ ପା ଦୁଇଟି ଅକ୍ଷର ବାୟୁ ଓ

ପାଣିକୁ ସୂଚାଇ ଥାଏ

ଏ ଦୁଇଟି ବିନା ବଞ୍ଚିତ ହୁଏନା

ବୁଝେ ପିତୃ ଶୁନ୍ୟ ଯିଏ ।


ବାପା ଅବା ମାଆ ଏ ଦୁହିଁଙ୍କୁ କେବେ

ବୋଝ ବୋଲି ଭାବ ନାହିଁ

ବାପା ଥିଲେ ପିଲା ସଭାରେ ହାରେନି

ଭଗବାନ ଆମ ପାଇଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract