ଅଶ୍ରୁ
ଅଶ୍ରୁ
ଏ ସହର ଏବେ ଲାଗେ ଭୁତ କୋଠି
ଏକାକୀ ନିଃସଙ୍ଗ ଖାଁ ଖାଁ ଜୀବନଟା
ପୁଣ୍ୟ ଏକ ଗଙ୍ଗା ପବିତ୍ରତା ର
ଗଙ୍ଗା ବୁହାଏ, ଝରାଏ ନିତି ଅଶ୍ରୁ
ଅଶ୍ରୁ ନୁହେଁ ପ୍ରକୃତ ଅର୍ଥରେ ଅଶ୍ରୁ
ଅଶ୍ରୁ ଏବେ ଧୋଇବାକୁ, ଜଳିବାକୁ
ଅନଳରେ, ଜାଳିବାକୁ ଅଶୁଭ
ଅମଙ୍ଗଳ, ସ୍ନାନ କରିବାକୁ
ନିଜ ଅଶ୍ରୁରେ ନିଜେ ।
ଏ ସହର ଏବେ ଲାଗେ ଭୁତ କୋଠି
ଏକାକୀ ନିଃସଙ୍ଗ ଖାଁ ଖାଁ ଜୀବନଟା
ପୁଣ୍ୟ ଏକ ଗଙ୍ଗା ପବିତ୍ରତା ର
ଗଙ୍ଗା ବୁହାଏ, ଝରାଏ ନିତି ଅଶ୍ରୁ
ଅଶ୍ରୁ ନୁହେଁ ପ୍ରକୃତ ଅର୍ଥରେ ଅଶ୍ରୁ
ଅଶ୍ରୁ ଏବେ ଧୋଇବାକୁ, ଜଳିବାକୁ
ଅନଳରେ, ଜାଳିବାକୁ ଅଶୁଭ
ଅମଙ୍ଗଳ, ସ୍ନାନ କରିବାକୁ
ନିଜ ଅଶ୍ରୁରେ ନିଜେ ।