ପଥର
ପଥର
କଥା ଏବେ ପଥରର
ହୃଦୟ ଥାଉ କି
ନଥାଉ ଅଟଳ ପାହାଡ ଟିଏ
ଅପରିବର୍ତ୍ତିତ, ପରିବର୍ତ୍ତନ
ଯଦି ପ୍ରକୃତିର ନିୟମ ହୁଏ
ଲଙ୍ଘିଛି ପାଶବିକତା
ଵୁଝିଛି ବୋଲି ମାନବିକତା
ଭାଷା ପଥରର, ସ୍ପନ୍ଦନ
ଯଦି ନ ଥାଏ
ପଥର ହିଁ ତ ହୁଏ
କଥା ଏବେ ପଥରର
ଭାଷା ଏବେ ପଥରର ।
କଥା ଏବେ ପଥରର
ହୃଦୟ ଥାଉ କି
ନଥାଉ ଅଟଳ ପାହାଡ ଟିଏ
ଅପରିବର୍ତ୍ତିତ, ପରିବର୍ତ୍ତନ
ଯଦି ପ୍ରକୃତିର ନିୟମ ହୁଏ
ଲଙ୍ଘିଛି ପାଶବିକତା
ଵୁଝିଛି ବୋଲି ମାନବିକତା
ଭାଷା ପଥରର, ସ୍ପନ୍ଦନ
ଯଦି ନ ଥାଏ
ପଥର ହିଁ ତ ହୁଏ
କଥା ଏବେ ପଥରର
ଭାଷା ଏବେ ପଥରର ।