ସପନ ସହର ସପନ ସହର
ନଦୀ ନଦୀ
ମେଘ ସବାରୀ ମେଘ ସବାରୀ
ଗାଁ ତ ସବୁରି ପାଇଁକି ମାଆ ତୁମ ଭାଇମାନଙ୍କ ସର୍ବଗ୍ରାସୀ ସ୍ବଭାବ କଣ ତୁମକୁ ଅଜଣା? ମୋତେ ଯାହା ନ ଗାଁ ତ ସବୁରି ପାଇଁକି ମାଆ ତୁମ ଭାଇମାନଙ୍କ ସର୍ବଗ୍ରାସୀ ସ୍ବଭାବ କଣ ତୁମକୁ ଅଜଣା? ...
ସୁନାପରି ସୁନାପରି
ତୁମ ଗାଁ ରେ କାଟିଥିବା ଦିନ ତୁମ ଗାଁ ରେ କାଟିଥିବା ଦିନ