Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhati Mahapatra

Abstract Romance

4  

Prabhati Mahapatra

Abstract Romance

ଅଜଣା ରାଇଜେ କବି

ଅଜଣା ରାଇଜେ କବି

1 min
189



ତୁମ ଅଭିମାନ  ଚହଲାଏ ମନ

ସାଇତି ପାରେନା ଆଜି

ଅମୃତ ବରଷା  ସତେକି ବରଷି

ତନୁ ମନ ଗଲା ଭିଜି ।

ତୁମେ ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ ଉଇଁଲ ଭାଗ୍ୟରେ

ଅବେଳେ ଝାଉଁଳି ଯିବ

କବି ରାଇଜରେ ପାଦ ଥାପି ଦେଲ

ପ୍ରଶ୍ନୋତ୍ତରେ ଛନ୍ଦା ହେବ ।

କବିଙ୍କୁ ବୁଝିବା  କି ଅବା ମାପିବା

ଅଯଥା ସମୟ ନଷ୍ଟ

ହୃଦୟରେ ତା'ର ଦୁଃଖର ପାହାଡ଼

କରେ ନାହିଁ କିଛି ସ୍ପଷ୍ଟ ।

ଭିନ୍ନ ଏକ ରାଜ୍ୟେ ଗଢା ତା ଦୁନିଆଁ

ସେଠି ନାହିଁ ଡର ଭୟ

ଚଉଦିଗ ଘୂରେ   ଭାବନାର ଦୃଷ୍ଟି

ଲେଖନୀ ମୁନରେ ଥୟ ।

କ୍ଷଣିକରେ ସୃଷ୍ଟି  କୋଣାର୍କ ମନ୍ଦିର

ନିମିଷକେ ବୀଚିମାଳା

ଗଗନ ଛାତିରୁ    ଝୁଲଣା ଝୁଲାଏ

ଗୁନ୍ଥି ଦେଇ ହୀରା ଲୀଳା ।

ଖୋଲା ରାହା ପଥେ ନିରାଶ୍ରୟ ପ୍ରାଣ

ମନସେ କରିଲେ ବାସ

ସମ୍ବାଦ ଖୋରାକ ସାଇତି ରଖେ ସେ

ବେପରୁଆ ପର୍ଦ୍ଦାଫାଶ ।

କବି ହୃଦୟରେ    ସହସ୍ର ତଟିନୀ

ରେଖା ଚିତ୍ର ରୂପେ ଭାସେ

ପ୍ରକାଶିତ ତା'ର   ଅସତ୍ୟ ମଣିବେ

ମିଥ୍ୟା ପ୍ରଶଂସିତ ଆସେ ।

କ୍ଷୁଧାକୁ ପେଡିରେ  ଆପଣା ଆୟତ୍ତେ

ନିଦ୍ରା ଯେହ୍ନେ ତୁଳା ପରି

ସ୍ବଚ୍ଛ ନିରିମଳ   ବାକ୍ୟରେ ସତ୍ୟତା

କବିର ସୁନ୍ଦର ଶିରୀ ।

ଲେଖନୀରେ ପ୍ରୀତି  ଛନ୍ଦରେ ଆସକ୍ତି

କବିତ୍ଵ ପୂର୍ଣ୍ଣାଙ୍ଗ ପାଇଁ

ଅନ୍ତରାଳେ ଦୁଃଖ   ସମ୍ମୁଖରେ ସୁଖ

ଅଭିନୟ ଚିର ସ୍ଥାୟୀ ।

ପଞ୍ଚଆତ୍ମା ଦ୍ଵାର     ସର୍ବଦା ଉନ୍ମୁକ୍ତ

କଳ୍ପନା ଜଳ୍ପନା ଛବି

ଏମନ୍ତ ଲକ୍ଷଣ     କରିଲେ ଧାରଣ

ଜଗତରେ ହେବ କବି।।



Rate this content
Log in