Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Romance

4  

Sukadev Mahanta

Romance

ଅଦିନ ମେଘ

ଅଦିନ ମେଘ

1 min
332


ଅଦିନିଆଁ ମେଘ     ବରଷା ହୋଇଣ

      ବରଷିଲା ଝିପିଝିପି

ଉପାୟ ନପାଇ      ଗୋଟେ ଛତା ତଳେ

     ରହିଥିଲେ ଦୁହେଁ ଛପି ||


ତୁମରି ଗାଲରେ    ବରଷା ଟୋପାରେ

     ବିଜୁଳି ଆଲୋକ ଖସି

ଗୋରା ଗାଲେ ତୁମ     ମୁକୁତା ଖଣ୍ଡଟେ

    ଦେଇଗଲା ସିଏ ନେଶି ||


ଆଖିର କଜ୍ବଳ    ଧୋଇ ହୋଇଯାଇ

      ସୃଷ୍ଟିକଲା କଳା ଦାଗ

ଅତି ଆଦରରେ      ପୋଛି ଦେଇଥିଲି

     ତୁମ ଗାଲୁ ସେଇ ଦାଗ ||


ହୃଦୟରେ ତୁମ       ତରଙ୍ଗ ଖେଳାଇ

      ଦେହେ ଶତ ଶିହରଣ

ସରମି ଲତାଟେ     ପରି ଝାଉଁଳିଲା

     ତୁମର ଚନ୍ଦ୍ର ବଦନ ||


ଛତା ଆଢୁଆଳେ       ତୁମ ସରୁ ଗାଲେ

     ଆଙ୍କି ଦେଇଗଲି ଚୂମା

ଆଜିଯାଏ ତୁମ        ଗୋଲାପି ଅଧରେ

      ଝଟକେ ତାର ସୁୁଷମା ||


ମେଘ ଛାଡିଗଲା     ସୂରୁଯ ବୁଣିଲା

     ଚତୁର୍ଦ୍ଦିଗେ ଅରୁଣିମା

ଆକାଶରେ ତୁମେ    ଦେଖାଇଲ ମୋତେ

      ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସୁଷମା ||


ତୁମ ଗାଲପରେ     ଜଳ ଟୋପା ଦେହେ

     ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ସାତରଙ୍ଗ

ଅପୂର୍ବ ରୂପର     ବଇଭବ ନେଇ

    ହସୁଥିଲା ତୁମ ଅଙ୍ଗ ||


ମୋ ମନରେ ସେହି      ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ରଙ୍ଗ

       ସହ  ମିଶି ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ

ଆଙ୍କି  ଦେଇଗଲା      ତୁମ  ପ୍ରତିଛବି

       ତୁମ ସୁକୋମଳ ଅଙ୍ଗ ||


       

       


     

       


     


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance