Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Abstract Tragedy Others

4  

Sadananda Sahoo

Abstract Tragedy Others

ଅବ୍ୟକ୍ତ କୋହ

ଅବ୍ୟକ୍ତ କୋହ

1 min
445


ଅବ୍ୟକ୍ତ କୋହକୁ କହିବି କହାକୁ

କିଏ ଶୁଣିବ ଦୁଃଖ

ଅସୁମାରି ଆଶା ମନରେ ହତାଶା

ଖୋଜି ପାଉନି ସୁଖ ।


ସ୍ମୃତିରୁ ବିସ୍ମୃତି ହୋଇ ନାହିଁ ଛବି

 ଉଙ୍କିମାରେ ବାରମ୍ବାର

 ଅଭୁଲା ଶୈଶବ ସ୍ମୃତିର ପ୍ରତୀକ

 ବିଭବ ମୋ ହୃଦୟର ।


ହସ ଫୁଲ ବୋଲି ଆପାଣାର.ଥିଲି

ତୋଳି ଧରୁଥିଲେ କୋଳେ  

ବନ୍ଧୁ ପରିଜନ ପ୍ରତିବେଶୀ ଗଣ

ମୋ ପ୍ରେମରେ ଥିଲେ ଭୋଳେ  ।


 ସ୍ନେହଁ ସଦିଚ୍ଛାର ଶୈଶବ ସମ୍ପଦ

 ଦୂରେଇ ଯାଇଛି ଆଜି  

ଆସନ୍ତାକି ଫେରି ଆଉ ଥରେ ପୁଣି

ଶୈଶବ ବିଭବ ରାଜି     ।


ନିଷ୍ପାପ ଶୈଶବ କପଟ ବିହୀନ

 ନିଃଷ୍କକଳଂକେ ଥିଲା ପୁର୍ଣ୍ଣ

ଉଦାର ସ୍ବଭାବ ଥିଲା ଆପଣାର

ଭାବମୂର୍ତ୍ତି  ଥିଲା ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣ ।


ସାଙ୍ଗ ସାଥୀ ମେଳେ ଧୂଳି ବାଲି ଖେଳେ

ବିତି ଯାଉଥିଲା ଦିନ  

ଅଭାବ କଷଣ ନଥିଲାତ.ମୋର

ମୁଁ ଥିଲି ଗଣ୍ଠି ଧନ     ।


ପିତାମାତାଙ୍କର. ଆଖିର କପୋତ

 ଦୂରେଇ ଯାଇଛି ଆଜି   

ଦୂର ବିଦେଶରେ ମୁଁ ଝୁରିମରେ

ପାଉନି ମୁଁ ସ୍ନେହଁ  ଖୋଜି   ।


ହାୟରେ  ସମୟ ହେଲୁକି ନିର୍ଦୟ

ଛଡାଇ ନେଲୁ ଶୈଶବ

ମୋହ ମାୟାଗ୍ରସ୍ତ. କଲୁ ମୋତେ ସତ

ନାହିଁ ମୋ ଉଦାର ଭାବ ।


କଳୁଷିତ ଆଜି ମୋ ଜୀବନ ଛବି

 ହୃଦୟରେ ଅଛି କୋହ

ଜୀବନ ଜଞ୍ଜାଳେ ଶୈଶବକୁ ଝୁରେ

 ତୁଟି ନାହିଁ ମୋର ମୋହ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract