Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tapan Kumar Swain

Children

4  

Tapan Kumar Swain

Children

ଆସିବେ ଭବାନୀ ମାଆ

ଆସିବେ ଭବାନୀ ମାଆ

1 min
347


ମହୁରୀଆ ଭାଇ ମହୁରୀ ବଜା

ଢୋଲିଆ ଭାଇତୁ ଢୋଲିକି ବଜା

ମଣ୍ଡପ ହେଲାଣି ସଜା,

ଜଗତଜନନୀ ମରତ ଆସିବେ

ବଜାରେ ବାଇଦ ବଜା ।


ଅଶିଣ ଆକାଶ ସଫା ସୁତର

ଝରା ଶେଫାଳୀର ବାସେ ଅତର

ଆକାଶ ଦିଶଇ ତୋଫା,

ମେଘ ଘଡ଼ଘଡ଼ି ଶୁଭୁ ନାହିଁ ଆଉ

ନାହିଁ ବରଷାର ଟୋପା ।


ଶ୍ୟାମଳ କେଦାର ଫୁଲ ଉଡାଇ

ତରୁ ଦେହେ କେତେ ଲତା ଗୁଡେଇ

ହସିଲେଣି ଜୁଇ ଯାଇ,

ସଂଜ ଆକାଶରେ ବିହଗ ଫେରଇ

ମାଆଙ୍କ ବନ୍ଦନା ଗାଇ ।


ଧୂପ,ଦୀପ,ଝୁଣା, ଚନ୍ଦନ ଘୋରି

ନାନା ବିଧ ଫୁଲ,ଶ୍ରୀଫଳ ଧରି

ଆବାହନ କରେ ଦ୍ଵିଜ,

ଧରା ଧାମେ ମାଆ ବିଜେ କର ଆସି

ଉଚ୍ଚାରଇ ମନ୍ତ୍ର ବୀଜ ।


ନଈ ପଠା କଡେ କାଶର ଫୁଲେ

ରହିରହି ଆସି ପବନ ଝୁଲେ

ନଈର ଚହଲା ତରଙ୍ଗ ଜଳେ,

ପର ଝାଡ଼ି ଦେଖ ନୃତ୍ୟ କରିଲେଣି

ଧୋବ ଫରଫର ମରାଳ ଦଳେ ।


ଆସ ନରନାରୀ ପ୍ରଭାତୁ ଉଠି

ଅଗଣାରେ ବସି ଆଙ୍କିବା ଝୋଟି

ଜଗତକୁ ହେବେ ସାହା,

ବନ୍ଦାପନା କରି ପାଛୋଟି ଆଣିବା

ଆସିବେ ଭବାନୀ ମାଆ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children