Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mallika singh

Action

3  

Mallika singh

Action

ଆଜିର ନାରୀ

ଆଜିର ନାରୀ

1 min
178


ନୁହେଁ ତୂଳୀ ତଳ୍ପ ଶଯ୍ୟାର ସଙ୍ଗିନୀ

 ଅବଳା ଦୁର୍ବଳା ନୁହେଁ

ଆଜିର ନାରି ଯେ ସ୍ଵୟଂ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ।

 ସଭ୍ୟତାର ଶୀର୍ଷ ଛୁଏଁ ।


ନାହିଁ ସେ ଅତୀତ ନୀରବେ ବ୍ୟଥିତ

" ରେବତୀ" ର ଅନ୍ତଃସ୍ୱର 

ଅପା ଠୋଇ ସହେ ଘୃଣ୍ୟ କାମନା

 ପୁରୁଷର ଅହଂକାର।


ସମୟର ସ୍ରୋତେ ପ୍ରଗତିର ପଥେ

 ଅଗ୍ରେ ଆଜିର ନାରୀ

ଦକ୍ଷତା ତାର ଦେଖଇ ଦେଇଛି

ଆକାଶର ବୁକୁ ଚିରି ।


ଚଢିବା ଶିଖିଛି ଏଭରେଷ୍ଟ ଶୃଙ୍ଗ

 ଛୁଇଁଛି ବି ଚନ୍ଦ୍ର ପୃଷ୍ଠ

ରେଡିୟମ ତାର ବିଜ୍ଞାନର ଦାନ

 ଚକିତ କରିଛି ବିଶ୍ଵ ।


ପ୍ରଯୁକ୍ତି ବିଦ୍ୟାରେ ନିପୁଣ ପୁଣି ସେ

 କଉଶଳୀ କାରୀଗର

ବନ୍ଧୁକ ମୁନରେ ସୀମାନ୍ତରେ ଟାଣେ

 ଶତ୍ରୁ ବୁକୁରେ ଗାର ।


ଜ୍ଞାନ ବିଜ୍ଞାନ ଠୁ କଳା ଓ ସାହିତ୍ୟ

 ସବୁଠି ସ୍ୱାକ୍ଷର ତାର

କ୍ଷମତା ବଳରେ ଚଳାଇ ପାରେ ସେ

 ଦେଶର ଶାସନ ଭାର ।


ଯେଉଁ ଦେଶ ନାରୀ ଶକ୍ତି ପ୍ରଚଣ୍ଡ

 ସେ ସେତେ ପ୍ରଗତିଶୀଳ

ସୂଶିକ୍ଷିତା ନାରୀ ସୁସନ୍ତାନ ଦିଏ

 ବିକାଶର ସୂତ୍ରଧର ।


ହେ ଆଜିର ନାରୀ ହୁଅ ହେ ସଂସ୍କାରୀ

ସଭ୍ୟତାର କର୍ଣ୍ଣଧାର

ଆଧୁନିକ ନାମେ ହୁଅ ନାହିଁ କେବେ

ଉଗ୍ର ଚେତନଶୀଳ।


ନାରୀ ସ୍ନେହ ମୟୀ ଜୟା ଓ ଜନନୀ

 ଅଟଇ ସହନଶୀଳା

ନାରୀ ସଂସ୍କାରରେ ଅଳନ୍ଧୁ ଲାଗିଲେ

 ଅନ୍ଧାର ଦିଶିବ ଧରା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action