Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amit Bal

Abstract Tragedy Inspirational

4.0  

Amit Bal

Abstract Tragedy Inspirational

(୦୭)# ମରୁଭୂମି #

(୦୭)# ମରୁଭୂମି #

1 min
245


ସକାଳର ପ୍ରଖର ସୂର୍ଯ୍ୟ ଯେଉଁଠି

          ଦିଶେ ବାଲିର ପାହାଡ଼ କୋଳେ

ତଥାପି ଅସୁମାରୀ ଅମଳିନ ଶୋଭାରାଜି

            ସଂଜ ଆକାଶର ଛାତି ତଳେ ,


ସବୁକିଛି ମନେହୁଏ ନିର୍ଜୀବ ପରିକା

           ସେଇ ଅପହଞ୍ଚ ଶୁଷ୍କ ପୃଥିବୀରେ

ତା ସତ୍ତ୍ୱେ ବାରିହୁଏ ଜୀବନର ରଙ୍ଗ

          ନୀଡଫେରା ପକ୍ଷୀର କାକଳି ରେ ,


ମାନୁଛି ସେଠି ନୀରବି ଯାଇଛି ସ୍ପନ୍ଦନ

            ପ୍ରକୃତିର ନିଦୁଆ ପଲକ ତଳେ

ଭରି ଭରି ରଖିଛି ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ନିୟତି

            ବେଦନା ଭରା ପ୍ରତିଟି ସକାଳେ ,


ସବୁ ଯେମିତି ବାକି ଖାତାରେ ପଡ଼ିଛି

   ଆଶା ଅତୃପ୍ତିର ଅଧାଗଢା ମରୁଦ୍ଯାନ ମଧ୍ୟେ

            କେଉଁ ଏକ ଅପନ୍ତରା ରେ ଯାଇ

ଅନାବିଷ୍କୃତ ଅପ୍ରକାଶିତ ଭୂଖଣ୍ଡ ପରି

    ଯେଉଁଠି ବେଳାଭୂଇଁ ନଈପଠା କାଶତଣ୍ତି

           କିଛି ବୋଲି କିଛି ସୃଷ୍ଟିରେ ହିଁ ନାହିଁ ,


ସଭିଏଁ ସେଠି ତୃଷାତୁର ଚାତକ ପରି

          ପଡ଼ିଥାନ୍ତି ନିହତ ସ୍ବପ୍ନର କବର ଧରି,

ଆକାଶ ଖସେଇ ଦେବ କେବେ ମେଘର ପଣତ

      ରଖିବେ ତାକୁ ଛାତି ତଳେ ସଂଜୀବନୀ କରି  ।

            


     



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract