ମେଘ ମେଘ
ତୋ, ଆସିବା ବାଟକୁ ବିତିଗଲାଣି, ଦିନ ପରେ ଦିନ, ମାସ ପରେ ମାସ, ବର୍ଷ ପରେ ବର୍ଷ.. ତଥାପି ଜିଇଁଛି, ତୋ, ଆସିବା ବାଟକୁ ବିତିଗଲାଣି, ଦିନ ପରେ ଦିନ, ମାସ ପରେ ମାସ, ବର୍ଷ ପରେ ବର୍ଷ.....
ଗୋଲାପ କି କେବେ ମନା କରିପାରେ ପରଜାପତିର ଚୁମ୍ବନ ଗୋଲାପ କି କେବେ ମନା କରିପାରେ ପରଜାପତିର ଚୁମ୍ବନ
ନାହିଁ ମୋର ଭାଗ୍ୟେ ହେମାଳ ମଣ୍ଡଳେ ଝରା ପର୍ଣ୍ଣଟିଏ ସିନା କେମିତି ବୁଝିବ ଗଭୀର ବେଦନା ତହିଁ ବିସ୍ଫୋରଣ ବିନା ... ନାହିଁ ମୋର ଭାଗ୍ୟେ ହେମାଳ ମଣ୍ଡଳେ ଝରା ପର୍ଣ୍ଣଟିଏ ସିନା କେମିତି ବୁଝିବ ଗଭୀର ବେଦନା...
ସେ କି ଭଲା ଜାଣେ ତାରାମାନେ ବି ନିରର୍ଥକ ତା’ ବିନା ଅସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଇଯାଏ ଆକାଶ ଅନ୍ଧାର ! ସେ କି ଭଲା ଜାଣେ ତାରାମାନେ ବି ନିରର୍ଥକ ତା’ ବିନା ଅସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଇଯାଏ ଆକାଶ ଅନ୍ଧାର !
ମୁଁ ଏଠି ତୁମକୁ ଝୁରି ହେଉଅଛି ଶୁଣ ବାରେ ପ୍ରାଣ ସଖା , ଅନୁରୋଧ ରଖି ଥରୁଟିଏ ଦେବ ଦିଅ ଦୟାବହି ଦେଖା ।। ମୁଁ ଏଠି ତୁମକୁ ଝୁରି ହେଉଅଛି ଶୁଣ ବାରେ ପ୍ରାଣ ସଖା , ଅନୁରୋଧ ରଖି ଥରୁଟିଏ ଦେବ ଦିଅ ଦୟାବ...