Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arun V Deshpande

Inspirational

3  

Arun V Deshpande

Inspirational

स्त्री - तू प्रेरणा

स्त्री - तू प्रेरणा

1 min
13.4K


विविध रुपात 

घडवी जीवना 

शक्ती रुपात 

स्त्री -तू प्रेरणा ...

संस्कार देते 

विचार देते 

माणूस घडण्या 

स्त्री - तू प्रेरणा ....

राजाला घडवी 

पराक्रमी -थोर 

पुरुष बनवण्यास 

स्त्री - तू प्रेरणा ...!

माता , भगिनी ,

सखी , प्रेयसी ,

पत्नी रूपातली 

स्त्री -तू प्रेरणा ...!

साथ ,सोबत तुझी 

जीवन वाटचालीत 

अर्थपूर्ण जगण्याची 

स्त्री - तू प्रेरणा ...!


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational