Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Milind Kambere

Abstract Romance

3  

Milind Kambere

Abstract Romance

हॅप्पी रोज डे

हॅप्पी रोज डे

1 min
171



❤️💛🌹💙💚🌹❤️💛🌹💙💚🌹❤️💛

कुठून आणावे तुजसाठी

शब्द मी रोज !

पाहताना तुजला

निःशब्द मी रोज !

💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

रोज रोजचे खेळ सारे

रोज रोजची मौज !

कितीदा प्रेमात पडावे आता ?

तुझे तूच मौज... !

💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

तू म्हणशील, तर करेन म्हणतो

प्रेम तुला दररोज..

दे कबुली स्वीकारून हा,

       माझ्या प्रेमाचा RoSE..🌹❤️

❤️💛🌹💙💚🌹❤️💛🌹💙💚🌹❤️💛


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract