Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Deepak Meena

Romance

4  

Deepak Meena

Romance

उसे इश्क़ तो नहीं था...

उसे इश्क़ तो नहीं था...

1 min
243


उसे इश्क़ तो नहीं था मुझसे

मगर इंकार भी न था

कैसे कह दूँ कि उसे मुझसे 

थोड़ा प्यार भी न था


ज़ाहिर थी मोहब्बत

उसकी निगाहों में

मगर कभी कुछ कहा नहीं 

ये और बात है कि 

वो बेजुबान भी न था 


ना देख पाए मुझे किसी रोज़ 

तो घबराती थी मन ही मन 

दिल की उस शिकन का मगर 

रुख पे कभी निशान भी न था 


ना इल्म हो उसे 

मेरे दिल की बेकरारी का 

ऐसा बेपरवाह उसका कोई 

अंदाज भी न था 

कैसे कह दूँ कि उसे मुझसे 

थोड़ा प्यार भी न था!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance