Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aakash Shah

Romance

4.1  

Aakash Shah

Romance

थोड़ा मुश्किल है !

थोड़ा मुश्किल है !

1 min
500


थोडा मुश्किल है हमारा सुधर जाना

हर शाम की तरह हम ढलते नहीं !


पढ़ सके कोई हमारे दिल की महरूम धड़कने

इस कदर भी हम कभी मचलते नहीं !


है प्यार हमें भी किसी से बेइंतहा, बेधड़क

नशे के आलम में भी हम कभी बहकते नहीं !


ना खौफ है हमें, ना शिकवा है किसी का

इस दिल्लगी के सिवा हम किसी से डरते नहीं !


आरज़ू है हमारी, कोई करे मोहब्बत हमसे भी

पर उस कदर भी हम किसी पे मरते नहीं !


Rate this content
Log in