Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aakash Shah

Romance

5.0  

Aakash Shah

Romance

बड़े दिनों बाद

बड़े दिनों बाद

1 min
337


बड़े दिनों बाद, फ़ोन पर हम दोनों देर तक खामोश रहे..

लफ्ज़ सारे गायब थे, पर बातें हजारों हो गई !


बड़े दिनों बाद, बाँहों में एक दूसरे के ,हम मदहोश रहे…

नशे का आलम ना था, पर होश हम खो बेठे !


बड़े दिनों बाद, आँखों में हम एक दूसरे के देखते रहे..

बात एक ना हुई, पर दिल के हाल बयां कर बेठे !


बड़े दिनों बाद कहा एक दूसरे से हमने, कि जीना है साथ…

पता ही ना चला, कब जान हम गवां बेठे !



Rate this content
Log in