Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

डॉ लाल Thadani

Tragedy Others

3  

डॉ लाल Thadani

Tragedy Others

शब से भरी नजर

शब से भरी नजर

1 min
304


क्यों कुछ लोगों को लगता है डर 

देखकर ऊंची नीची डगर 

जरा सी बातों से घबरा कर

क्यों घुट कर जीते हैं अपने ही घर

जहरीली हवाएं हैं ये सोच सोचकर

नादां परिंदे नहीं उड़ते अपने शहर

शब से भरी रहती है नज़र

नहीं दिखती उसे उजली सहर

क्यों विचारों की अंतर्द्वंदता में घिरकर

छोड़ जाते हैं जीवन का अधूरा सफ़र...



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy