Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tanha Shayar Hu Yash Pal

Romance Inspirational

4  

Tanha Shayar Hu Yash Pal

Romance Inspirational

रात ने उठकर बोला

रात ने उठकर बोला

1 min
265



रात ने उठकर बोला 

बहुत दिनों से बात नहीं की,  

चलो कुछ देर साथ बैठे I      

     

कितनी रातें सोकर गुजारी

चलो जागकर एक रात बैठे ।  

       

हाल बतला दो तुम भी अपना, 

चलो पंछियों सा डाल बैठे। 


थोड़ा उड़ाये तमन्नाओं को, 

फिर उम्मीदों को ले साथ बैठे ।


बहुत समय गुजारा उथल पुथल में 

छांट कर लम्हे सुकून के साथ बैठे ।    

   

मैं सुनाऊँ कुछ मधुर सी तान, 

ख्यालों से भी निकाल मलाल बैठे। 


उम्र सारी थम जाए एक बार में , 

चल तनहा ऐसे तनहाई कर पूरी रात बैठे।




Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance