Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

पुरवईया

पुरवईया

1 min
329


ओढनी उड़ावेलु त पवन पुरवईया झंकोर मारे

चुनरिया ये रानी झंकोर मारे

अँखिया के कजरा टह टह टहके

केसिया के गजरा मह मह महके।


घुंघटा उठावेलु त चन्दा अंजोर मारे

ओढनी उड़ावेलु त पवन पुरवईया झंकोर मारे

कनखी से ताक जनी गोरी मोरी ओरिया

दिलवा चलावा जनी गोरी मोर छुरिया।


मंद मुसकालु त गोलिया बटोर मारे

ओढनी उड़ावेलु त पवन पुरवईया झंकोर मारे

खन खन खनकेला गोरी तोर कंगना

कब अइबु गोरी बोला मोर अंगना।


चलेलू त छम छम पयलिया बेजोर मारे

ओढ़नी उड़ावेलु त पवन पुरवईया झंकोर मारे।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama