Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shyam Kunvar Bharti

Inspirational

4  

Shyam Kunvar Bharti

Inspirational

माई भवानी सचहु

माई भवानी सचहु

1 min
516



हरतू ये माई हरतू जगवा के दुखवा हरतू।

करतू ये माई करतू गरुर दुखवा चूर करतू।


काली कराल विकराल तोहार रूपवा।

दानी दयालु विशाल तोहार दिलवा।

मारतू ये मै मारतू जगवा कोरोरनवा के मारतू। 

हरतू ये माई हरतू जगवा के दुखवा हरतू।


हहरात लहरात आवा माई हाली।

झण्डा फहरात घहरात माई काली।

जरतू ये माई जरतू लोगवा के रोगवा जरतू।

हरतू ये माई हरतू जगवा के दुखवा हरतू।


लहर लहर लहराए माई तोर केसिया।

कारी कजरारी प्यारी तोर अँखियाँ।

भरतू ये माई भरतू खाली भारती के घरवा भरतू।

हरतू ये माई हरतू जगवा के दुखवा हरतू।


सोनवा के सिंहासन फूल अलहूड़वा के डासन।

कलकत्तावाली काली दखिनेश्वर हउवे वासन।

अइतू ये माई अइतू भगता के अंगनवा अइतू।

हरतू ये माई हरतू जगवा के दुखवा हरतू।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational