Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nalini Mishra dwivedi

Romance

2  

Nalini Mishra dwivedi

Romance

पिया नहीं आए

पिया नहीं आए

1 min
193


वादा करके गए थे

सावन में आऊंगा।

तुझे हरी चूड़ियाँ व

और मेंहदी दिलाऊंगा।

देख सखी सावन आ गया

पर अभी पिया नहीं आए।


अंखियाँ तरसी, मन उदास

अब की सावन है, मिलन की आस।

देख सखी सावन आ गया

पर अभी पिया नहीं आए।


नहीं चाहिए चूड़ियाँ, मेंहदी 

ना कोई और शृंगार।

बस इक बार सुन लो मेरी पुकार

अब की सावन में आ जाओ ।

देख सखी सावन आ गया

पर अभी पिया नहीं आए।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance