Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Indu Barot

Abstract

3  

Indu Barot

Abstract

नव वर्ष...

नव वर्ष...

1 min
461


प्राचीनं वर्षम् अधुना गच्छत् अस्ति।

वर्ष नवं पश्यतु आगच्छत् अस्ति।

 चक्षुषि अर्धम् स्वप्नं त्यक्त्वा गच्छत् अस्ति।

तत्रैव किञ्चित् नूतनामाशाम् अपि दत्वा गच्छत् अस्ति।

किञ्चित् आम्ल-मधुरम् स्मरणं दत्वा गच्छत् अस्ति।

तत्रैव किञ्चित् नूतनम् करणस्य वचनं नयन् अस्ति।

अन्तिमक्षणं किञ्चित् अवशिष्टम् अस्ति अस्य वर्षस्यः।

गतः समय आसीत् किञ्चित् दुखस्य तु किञ्चित् हर्षस्य।

 आगमनीया: स्वप्ना: स्वर्णमया: अधुना ये पूर्णियाः।

त्यक्त्वा प्राचीनम् अधुना नूतनं चयनीयः।

 करोमि आशां वर्षे अस्मिन् सुख-दुख-भयकष्टेभ्यः मनः भवतु अनभिज्ञम् ।

मुखे सर्वेषाम् आगच्छेत् सदैव निर्मल-निश्चलम् स्मयनम्



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract