Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rashi Singh

Romance

3  

Rashi Singh

Romance

मुस्कराओ ना !

मुस्कराओ ना !

1 min
7.5K


तेरे बेनूर से चेहरे की रौनक बढा दूं

आ पास मेरे तुझे फिर चांद बना दूं l


बिखरी है तू तिनको सी भला क्यूँ ऐसे

तेरी जुल्फ़ो में चाहत का फ़ूल सजा दू l


रख दे सिर कांधे पर मेरे कुछ ऐसे

खामोश पडी धड़कन का साज़ बढा दू l


कदम बढा ज़रा ओर मेरी कुछ ऐसे

तेरी खामोशी भरी जिन्दगी की रफ़्तार बढा दू l


गुनगुना गीत कोई मतवाला सा अब तू

तेरे सूने से इन नैनो की चमक बढा दू l


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance