Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nilofar Farooqui Tauseef

Abstract Romance Fantasy

4  

Nilofar Farooqui Tauseef

Abstract Romance Fantasy

मैं जोगन तेरी

मैं जोगन तेरी

1 min
228


मैं जोगन तेरी,

जोग लगाई।

मैं मीरा बनूँ,

तू मेरी परछाई।

मैं जोगन....


प्रेम अगन में डूबी,

संग तेरे मुस्काई,

ओ कान्हा मोरे,

मैं दासी बन आयी।

मैं जोगन....


नाचूँ छम-छम वृंदावन में

तू बसे तन-मन में,

ओ श्याम मोरे।

तेरी बंसी बन आयी।

मैं जोगन....


विष बना अमृत

तुझसे ही मेरा मन तृप्त

ओ नन्दलाल मोरे।

तेरी धुन बन आयी

मैं जोगन...


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract