Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Swapna Sadhankar

Romance Tragedy

3  

Swapna Sadhankar

Romance Tragedy

लंबा सफ़र

लंबा सफ़र

1 min
260


एक ख़्वाब पलकों में संजोया था

जी के जिसे जिंदगी को सँजोया था

न जाना वो तो बना शीशे का था

जिसे एक दिन टूट के बिखर जाना था


एक दिल बड़े नाज़ से संभाला था

आया जिस पे साँसों को लुटाना था

न जाना वो हमसफ़र बड़ा बेवफ़ा था

इसे तो अकेले ही तनहाई में रोना था


यूं जिंदगी जीने का सलीका न सीखा था

पराए संग चलने का तरीका न सीखा था

न जाने कैसे रास आएगा ये लंबा सफ़र

कभी टूटे टुकड़ों से घर बनाना न सीखा था



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance