Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jai Singh(Jai)

Tragedy Action Inspirational

3  

Jai Singh(Jai)

Tragedy Action Inspirational

" जगत में ठगनी माया "

" जगत में ठगनी माया "

1 min
148


माया सबको लुभाती ,करो न ज्यादा प्रीत

इस माया के जाल से , हुई बुद्धि विपरीत

हुई  बुद्धि  विपरीत , देखकर नर पगलाता  

रहे  न  होश  हवाश ,कष्ट जीवन में पाता

कह "जय" जन चेताय, साथ वह कुछ ना लाया

करो न उससे हेज , जगत में ठगनी माया



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy