Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kajal Manek

Tragedy

4  

Kajal Manek

Tragedy

ए दिल

ए दिल

1 min
299


ए दिल तू कभी प्यार न करना

कभी किसी पर एतबार न करना


तोड़ जाते हैं विश्वास लोग

कभी किसी पर अंधा विश्वास न करना 

ए दिल तू कभी प्यार न करना


छोड़ जाते हैं बीच सफर में लोग

कभी किसी का बेकरार हो इंतज़ार न करना

ए दिल तू कभी प्यार न करना


दूर चले जाए जो बाद में ऐसे परदेशियों से मन को अलग रखना

उनसे कभी मोहब्बत का इकरार न करना

ए दिल तू कभी प्यार न करना


गर मिले जो धोका सह जाना चुपके से

बहें आंसू तो उन्हें बहने देना उन्हें बहने से इनकार न करना

ए दिल तू कभी प्यार न करना।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy