Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Soni Gupta

Romance

4  

Soni Gupta

Romance

दो दिल मिल गए

दो दिल मिल गए

1 min
24.2K



कल देखी एक खबर ,

लॉक डाउन में भी ,

दो दिल मिल गए ,

प्यार के गुलशन ,

फिर खिल गए II


दो प्यार करने वाले ,

सह रहे थे दूरी ,

कोरोना थी उनकी ,

भयंकर मजबूरी II


दोनों ने रखा ,

लॉकडाउन का ध्यान ,

पादरी को था इसका ज्ञान ,

चार मंजिल से ही ,

उसने पढ़ दिए पाठ ,

संपन्न हुआ दोनों का विवाह II


न कोई हुआ विवाह में शामिल ,

सबने अपने ही,

घरों से दी शुभकामनाएँ II




Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance