Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

jayanth kaweeshwar

Action Classics Inspirational

2  

jayanth kaweeshwar

Action Classics Inspirational

देश भक्ति गीतम्

देश भक्ति गीतम्

1 min
182


कारगिल युद्ध के दौरान लिखा गया गान

हमारी भूमि कनारा - हमारा देश मनारा

देश में - घटना प्रक्षेपवक्र कैनरा "हमारी भूमि"


चरण1:

भारतीय सीमा के साथ -

युद्ध समाप्त हो गया है

इसलिए क्षत्रुले - क्षात्र गत्रुलेयरा

एनचेरा ने कहा कि उनका मिशन राष्ट्रीय रक्षा है

क्या आज हमारी ज़मीन फिर से बच जाएगी "हमारी ज़मीन"


चरण 2: नेताओं का चुनाव - पर्व दिनमायरा

विकास के पथ पर - देश में मालाचेरे

सभी सीमों में- आनंद हेलारा

वेलिगेरा "मनभूमि" स्वर भारती के रूप में।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Action