Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

jayanth kaweeshwar

Abstract

3.5  

jayanth kaweeshwar

Abstract

श्रद्धांजलि

श्रद्धांजलि

1 min
3.4K


श्रद्धांजलि (SHRADDHANJALI )


S - शोधन कळा  रंग 

H - हसमुख परिचय।

R - रेचक / रोचक मनोहलास।  

A - अभिनय कळा समुद्र 

D - डेढ़ सारे चिर यशस्मृतियाँ।

D - दिव्यात्मा - अनुभवात्मक पुनः स्मरण

H - हमेशा जीवनसे  जुड़े रहें।

A - अनंत माध्यम वीक्षणां।  

N - निर्मल श्रद्धानुभव योगा।

J - जीवन काल का प्रशंशित कार्यों।

A - आदर्श व्यक्तित्व परिचय।

L - लेटे राहे अपने मनमन्दिरों में।

I - इच्छा पूर्वक नमन आपके लिए आपके सहभागियोंके द्वारा।


Rate this content
Log in