Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madan Kumar Gankoti

Action Inspirational

4  

Madan Kumar Gankoti

Action Inspirational

छोटी बातें बड़े रहस्य

छोटी बातें बड़े रहस्य

1 min
249


छोटी छोटी बातों को नजर अंदाज न करें,

छोटी बातों में बड़े रहस्य छुपे हो सकते हैं l


उन रहस्यों को किसी के साथ बाँटने से,

जिंदगी के कई मसले हल हो सकते हैं l


छोटी बातों के रहस्य उजागर करने से,

जिंदगी के कई सपने सच हो सकते हैं l


कोशिस करने वाले कभी हार नहीं मानते,

जिंदगी में सब कुछ हासिल कर सकते हैं l


छोटी छोटी बातों को नजर अंदाज न करें,

छोटी बातों में बड़े रहस्य छुपे हो सकते हैं l 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Action