Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rupesh Kumar

Romance

4.0  

Rupesh Kumar

Romance

चांदनी रात में

चांदनी रात में

1 min
259


चांदनी रात में, मैंने देखें बहुत रंग तेरे,

दिल की धड़कनों में, मैंने देखे बहुत आस तेरे !

तेरे इश्क में, मैंने कितनी आहुतियां दे दी,

तेरे नाजुक दौर में, अपने साँसो की नजदीकियाँ दे दी !

इन बेईमान बस्तियों में, अपनी अहमियत दिखा दी,

तेरे गलियों में, अपनी भाषा के रूप देखे !


चांदनी चौक में, अपनी नसीहतों की,

इज्जतों को समेटे हुए, अपनी उल्फत दे दी !

चांदनी रात में, मैंने तुझे अपनी बेशकीमती, दुनिया दे दी,

जो मेरे ना वो तुमको रहमीयत दे दी ! चांदनी रात में !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance