Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pankaj Prabhat

Drama Others

4  

Pankaj Prabhat

Drama Others

ॐ नमः नारायणी

ॐ नमः नारायणी

1 min
312


ॐ नमः नारायणी, नमत्स्ये नारायणी, नमो नमो नारायणी ।


विंध्यवासिनी, कैलाशआसानी, सिंहविहारिणी, रुद्ररूपिणी, ब्रम्हावंदनी, हिमालयनंदनी, महेषसंगिनी, पिनाकधारिणी, ॐ नमः नारायणी, नमत्स्ये नारायणी, नमो नमो नारायणी ।


मोक्षप्रदायनी, भयहारिणी, भवतारिनरी, शुभकारिणी, जगतपालिनी, क्षोभहननी, ज्ञानदायनी, कालजयनी, ॐ नमः नारायणी, नमत्स्ये नारायणी, नमो नमो नारायणी ।


चंड-मुंडघातिनी, शुम्भ- निःशुम्भविनाशनी, महिषासुरमर्दनी, रक्तबीजसंहारणी, मधु-कैटभमारिणी, धूम्रलोचनविदारनि ॐ नमः नारायणी, नमत्स्ये नारायणी, नमो नमो नारायणी ।


शताक्षी, सहस्त्रहस्ता, अनेकास्त्रधारिणी, ब्राह्माणी, कात्यायनी, दुर्गा, दुर्गमा, जगदम्बा, वैष्णवी, कालातीता, कृपालिनी, ॐ नमः नारायणी, नमत्स्ये नारायणी, नमो नमो नारायणी।


सुखकारिणी, प्रेरणादायनी, कर्मप्रक्षारिणी, संकटनाशनी, अविनाशनी, नित्यायनी, सुभाषिनी, सुभाषीषदायनी, ॐ नमः नारायणी, नमत्स्ये नारायणी, नमो नमो नारायणी ।


पंकजपूजिता, सद्बुद्धिप्रदिता, शिखेसन्तानप्रदायननी, धनप्रदायनी, कुटुंबशान्तिकारिणी, महाकाली, महागौरी, महालक्ष्मिनी, ॐ नमः नारायणी, नमत्स्ये नारायणी, नमो नमो नारायणी ।


Rate this content
Log in