Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pankaj Prabhat

Others

4  

Pankaj Prabhat

Others

तो क्या होता

तो क्या होता

1 min
7


जेब में वो एक तस्वीर धुंधली सी,

पलकों पर वो एक ख्वाब अधूरा सा,

किताबो के कुछ पन्ने अनपल्टे से,

सोचता हूँ अगर ऐसा न होता तो क्या होता!


गली का वो एक मोड़ अनजाना सा,

एक बीता लम्हा अफ़साना सा,

वो एक अजनबी जाना पहचाना सा,

सोचता हूँ अगर ऐसा न होता तो क्या होता!


सपनो के बिस्तर पर लेटा हुआ मन,

अच्छे बुरे के बीच की वो उलझन,

पल पल जवान होता वो बचपन,

सोचता हूँ ऐसा न होता तो क्या होता!


Rate this content
Log in