Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Akansha Rupa chachra

Romance

4.3  

Akansha Rupa chachra

Romance

अहसास

अहसास

1 min
241



नज़रों से मिल गई जो नजर 

जाम आँखो से झलकने लगे

जिस्म से रूह का हो रहा है मिलन

धडकने तेज हैं , साँसे मध्यम

आज उन से बिछड़ना ग्वारा नही।

रूह की महक मदहोश करने लगी।

आगोश मे सिमटने लगे।

ख्याल आने से संवरने लगे।

तेरा दूर होना सह न सकेगे।

छलकती आँखो का तूफान थम न पायेगा।

तेरे कांधे पर आखिरी हिचकी आये।

आंक्षी का सुख .......

काश...... बिन बोले समझ जाए।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance