Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anushree Goswami

Drama

5.0  

Anushree Goswami

Drama

अधूरे रिश्ते

अधूरे रिश्ते

1 min
843


अधूरे-अधूरे रिश्तों का,

कुछ टुकड़ा जमा किया है,

हमने ज़िन्दगी का यहां,

कुछ पन्ना जमा किया है !


कुछ पल में उनके यूं,

मुरीद हो गए हम,

उन्होंने भी हमको,

वक़्त अपना अदा किया है !


वक़्त कम था,

पहचान नई थी,

पर मिले कुछ यूं,

रिश्ते सदियों पुराने ही लगे !


जुड़े हम उनसे,

कुछ इस कदर एक पल में,

कि जैसे जुड़ने में सबको,

ज़माने लगे !


ये चार दिन का साथ,

अब बीत चला है,

हर शख्स पर यहां,

अपना हो चला है !


हम भूल न पाएंगे अब,

ये दिन ये रातें,

याद रहेंगी हमें,

सदा ये मुलाकातें,

कुछ पल की मुलाकातें !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama