Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neetu Maurya

Abstract Romance Fantasy

3  

Neetu Maurya

Abstract Romance Fantasy

अब

अब

1 min
242


रखो अधरों पे अधर अपने न कोई 

अब सवाल करो ।।

बांहों की चादर में आ के तुम सिमट जाओ 

रिवाजों न अब ख्याल करो ।। 

इन सर्द रातों की सिहरन में चले आओ 

तुम ओ सनम आ के अब प्रेम आलिंगन करो ।।

आ के जगाओ रातों में तुम अब 

रातों को ज़रा रेशमी करो ।।

सांसों को मेरी दे के साँसे, ओ सनम 

तुम प्रेम चुम्बन करो ।। 

करके नाम मुझे अपने अब हर अधूरेपन 

को तुम पूरा करो ।। 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract