Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SHEFALI SHAH

Tragedy

2  

SHEFALI SHAH

Tragedy

યાદ આવે છે

યાદ આવે છે

1 min
254


યાદ આવે છે... તારી આંખમાં થીજેલું એ આંસુ.. ચહેરા પર ઝળકેલી તારી બેબસી.. રહી રહીને યાદ આવે છે.

અને એ સાથે જ યાદ આવે છે તારી સાથેનું મારું વર્તન જે કારણભૂત બન્યું તારા દુઃખનું મારી એકલતાનું ને આપણી અકથ્ય વેદનાનું.!


Rate this content
Log in

Similar gujarati poem from Tragedy