Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BETHI SANTHOSH

Tragedy

4  

BETHI SANTHOSH

Tragedy

కర్మ ఫలం

కర్మ ఫలం

1 min
263


అసలు జరిగేది అంతా ఈశ్వర ప్రసాదం అంటారు..

బ్రహ్మ రాత అంటారు!


కొందరు తన తమ 

కర్మే ఫలి అంటారు!


తన మన మనసుకి నచ్చిన పనులు చేసే ఈ మనుషులు 

జరిగిన గతం

జరిగే ప్రస్తుతం

జరగాల్సిన భవిష్యత్తు 


నీ జీవితం సైతం చులకన గా చూసే ఈ హాల హల భక్షణ సమాజం కోసమా నువు బతికేది.


Rate this content
Log in

Similar telugu poem from Tragedy