Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalai Selvi Arivalagan

Classics Fantasy Inspirational

4  

Kalai Selvi Arivalagan

Classics Fantasy Inspirational

பூக்களாய் இன்று

பூக்களாய் இன்று

1 min
180


புன்னகைக்கும் உன்

செந்நிற இதழ்கள்

என் இளமைக் கால

கனவுகளின் பதிவுகள்!

எத்தனையோ நாட்கள்

உன் சிவந்த இதழ்களில்

ஒளிர்ந்த நளினத்தில்

நான் என்னையே

மறந்திருக்கிறேன்!

காலகாலமாக

நீ பூத்துக்குலுங்கும்

நாட்கள் எல்லாம்

எனக்கு வெற்றி தரும்

நாட்களே !

ஆனால் நீ என்

வீட்டுத் தோட்டத்தில்

என்று மலர்வாய்

எனக் காத்திருக்கும்

இன்றும் ஒரு தவமே!


Rate this content
Log in

Similar tamil poem from Classics