Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

शर्मिन्दग़ी कहाँ है

शर्मिन्दग़ी कहाँ है

1 min
7.3K


देखे है निग़ाह-ए-हसरत से साग़र मुझे

इन दिनों वो मेरी तिशना-लबी कहाँ है

नज़रें कई रोज़ से ख़ूँचकाँ न हुईं

जाने निहाँ वो दीद-ए-हज़ीं कहाँ है

लिख आया संग-ए-लहद पे अपना नाम

"शौक़" तेरी हसरत-ए-ज़िन्दग़ी कहाँ है

मेरे क़त्ल पे पशेमाँ हो वो क़ातिल

अपने ख़ून को हासिल, ये ग़र्मी कहाँ है

नज़रों ने मेरा ग़म-ए-आरज़ू देखा

ढूंढें हैं कि बयान-ए-ख़ुदबी कहाँ है

फिर उरियाँ है नंग-ए-वजूद दहर में

ऐ दिल तेरा जामा-ए-काग़ज़ी कहाँ है

नज़र आता नहीं दैर-ओ-क़लीसे में मैं

जाने मेरा शौक़-ए-बुतपरस्ती कहाँ है

मैं हूँ, मेरी नाश है ज़ामिन तेरे सितम के

पर तेरी नज़र में शर्मिन्दग़ी कहाँ है


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy