Sachidananda Kar

Tragedy Romance

2  

Sachidananda Kar

Tragedy Romance

ଯୋଡ଼ା ଶ୍ରାବଣ

ଯୋଡ଼ା ଶ୍ରାବଣ

2 mins
446



           ବର୍ଷା କମୁ ନ ଥିଲା।

           ଶ୍ରାବଣର ବର୍ଷା।

           ସଂଜ ହୋଇ ଆସୁଥିଲା।ଘରକୁ ଫେରିବାକୁ ତରତର ହେଉଥିଲା ରାକୁଲ୍।

           ଅନୁରାଗର ଦୁଷ୍ଟାମି କମୁ ନ ଥିଲା।

           - ' ଅନୁପମ ବ୍ୟସ୍ତ ହୋଇଯିବେ।ତୁମେ ମୋତେ ଛାଡୁନ କାହିଁକି ? ' ରାକୁଲ୍ କହିଲା।

           - ' ବର୍ଷାରେ ଓଦା ହୋଇଯିବ।ଛତା ଆଣିଛ ? ' ଅନୁରାଗ ଓଲଟି ପ୍ରଶ୍ନ କଲା।

           - ' ମୁଁ ତ ପୂରାପୂରି ଓଦା।ଦେଖିପାରୁନ ବୋଧେ। ' ରାକୁଲ୍ କହିଲା।

          - ' ଏଇଟା ଶ୍ରାବଣର ଦୋଷ।ଦେଖୁଛି - - - ଦେଖୁଛି।ସେଥିପାଇଁ ତ ଛାଡିପାରୁନି। ' ଅନୁରାଗ କହିଲା।

          - ' ଏଇ ଶ୍ରାବଣଟା କେବେ ସରିବ କେଜାଣି ! ' ରାକୁଲ୍ ଟିକେ ବିରକ୍ତ ହୋଇ କହିଲା।

          - ' ଶ୍ରାବଣ ପରେ ପୁଣି ଶ୍ରାବଣ ଆସୁଛି।ଏ ବର୍ଷ ଯୋଡ଼ା ଶ୍ରାବଣ।ହେଲେ ତୁମେ ଶ୍ରାବଣ ସରିବା କାହିଁକି ଖୋଜୁଛକି ? ' ଅନୁରାଗ ହସିଦେଇ କହିଲା।

            - ' ଅନ୍ତତଃ ତୁମ ଦୁଷ୍ଟାମି ଟିକେ କମିଯାଆନ୍ତା। ଏ ଶ୍ରାବଣ ତୁମକୁ ଭାରି ଦୁଷ୍ଟ କରିଦେଉଛି। ' ରାକୁଲ୍ କହିଲା।

           ଅନୁରାଗ ମୁର୍କି ହସିଲା।

           - ' ବର୍ଷାରେ ଓଦା ହେଲେ ଅନୁପମ ଗାଳି କରୁଛନ୍ତି। ' ରାକୁଲ୍ କହିଲା।

           ଅନୁରାଗ କହିଲା - ' ତୁମକୁ ବା କୋଉ ମିଛ କହି ନ ଆସେ ! ଛତା ନେବାକୁ ଭୁଲିଗଲି।ଅଚାନକ ବର୍ଷା ଆସିଗଲା।ସଂଜ ହୋଇ ଯାଇଥାନ୍ତା।ତୁମେ ବ୍ୟସ୍ତ ହୋଇ ପଡିଥାନ୍ତ ଇତ୍ୟାଦି ଇତ୍ୟାଦି। '

           - ' ଓହୋ ଅନୁରାଗ ! ତୁମେ ଆଉ ଏତେ କଟାକ୍ଷ କରନା।ସବୁ ତୁମରି ପାଇଁ। ' ରାକୁଲ୍ ଗେହ୍ଲେଇ ଗେହ୍ଲେଇ କହିଲା।

            ଅନୁରାଗ ଠୋ ଠୋ ହସିଲା।

            ରାକୁଲ୍ ପୁଣି କହିଲା - ' ଏତେ ମିଛ ବାହାନା କରି ପାରିବିନି।ମୁଁ ଝିଅ ପିଲା।ତୁମେ ଦୁଷ୍ଟାମି କମ୍ କର। '

            - ' ଉଁ - - - , କହୁଛ ଯଦି ଦେଖିବା।ତୁମ ପାଇଁ ଆଉ କ'ଣ କରିପାରିବି କୁହ। ' ଅନୁରାଗ ଅନ୍ୟମନସ୍କ ଭଙ୍ଗୀରେ କହିଲା।

            ରାକୁଲ୍ କହିଲା - ' ତୁମେ ବାହା ହୋଇଯାଅ।କହିବ ତ ଗୋଟେ ସୁନ୍ଦରୀ ଝିଅ ଯୋଗାଡ଼ କରିଦେବି। '

            - ' ସେ ଝିଅ ତୁମେ ତ ନୁହଁନା ! ତା' ଛଡ଼ା ତୁମେ ଆସୁଛ।ମୁଁ ତ ସବୁଦିନେ ବାହା ହେଉଛି।ଆଉ ବାହା ହେବି କ'ଣ ! ' ଅନୁରାଗ ହସିଦେଇ କହିଲା।

           ରାକୁଲ୍ କହିଲା - ' ନା,ଆଉ ନୁହେଁ। ପ୍ରେମିକା ଥିଲି, ଏବେ ପରନାରୀ।ତୁମକୁ ବୁଝିବାକୁ ହେବ।ଜିଦି କଲେ ଭଲ ହେବନି।ସବୁଦିନେ କେତେ ମିଛ କହିବି ଆଉ ? '

           ଥମ୍ ହୋଇ ରହିଗଲା ଅନୁରାଗ। କାନ୍ଦି ପକେଇଲା।

           ରାକୁଲ୍ କହିଲା - ' ଅବୁଝା ହୁଅନି, ଅନୁରାଗ।ମୋ କଥା ମାନ।ତୁମେ ମୋର ଭଲ ବନ୍ଧୁଟିଏ ତ ହୋଇପାରିବ ! '

           ଅନୁରାଗ କହିଲା - ' ସତରେ ଏ ବର୍ଷ ଯୋଡ଼ା ଶ୍ରାବଣ।ଏହି ଶ୍ରାବଣଟା ସବୁବେଳେ ଅବୁଝା ନୁହେଁକି ! '

           ଅନୁରାଗର ଦୁଇ ଆଖିରୁ ଲୁହ ଝରୁଥିଲା।

           ରାକୁଲ୍ ଆଖିରେ ଲୁହ ଆସିଗଲା।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Tragedy