Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debaki Behera

Tragedy

3  

Debaki Behera

Tragedy

ଯୌତୁକ

ଯୌତୁକ

2 mins
221




ନିଆଁ ସେ ନିଆଁ ଯୌତୁକ ନିଆଁ


ଜଳାଇ ଦିଏ କନ୍ୟାକୁ 


ଲୋଭ ସେ ଲୋଭ ଯୌତୁକ ଲୋଭ


ନଷ୍ଟ କରେ ଦୁନିଆକୁ l


କେତେ ସ୍ବପ୍ନକୁ ଆଖିରେ ରଖି


ଆସେ ସେ ଯେ ଶାଶୂଘର


ବାପାର ଘର କରିଣ ପର


ପିନ୍ଧେ ସେ ଶଙ୍ଖା ସିନ୍ଦୂର l


କନ୍ୟା ଜୀବନ ଭାରି ହୀନିମାନ


କହିବ କାହାକୁ ଦୁଃଖ


ବିଧାତା ଧରିଛି ତା ଭାଗ୍ୟ ଲେଖନୀ


ଜୀବନେ ନାହିଁ ତା ସୁଖ l


ମାଆ ବାପା ତାର ଲେଖିଥାନ୍ତେ ଯଦି


ତା ଭାଗ୍ୟ କଲମ ଧରି


ନିଶ୍ଚୟେ ଜୀବନେ ଖୁସି ଆନନ୍ଦ


ରହିଣ ଥାନ୍ତା ତାର ଭରି l


ବାପାଟି ତାର କେତେ ଆଶାରେ


କରିଲା ସେ କନ୍ୟାଦାନ


କିଛି ମାସରେ ଶୁଣିଲା ସିଏ


ତା ଅଲିଅଳି ର କ୍ରନ୍ଦନ l


ଶାଶୁ ଶଶୁର ନିଷ୍ଠୁର ତାର


ମାଗନ୍ତି ଢେର ଧନ


ବିଚରା ପିତାଟି ଏକଥା ଶୁଣି


ବିକଳ ତାର ମନ l


ଝିଅ ପାଇଁକି ଘର ବିକିଲା


ଜମି ବି ବିକିଦେଲା


ତା ଝିଅ ଖୁସି ଅଟଇ ବେଶୀ


ବିକିଣ ଧନ ଦେଲା l


ବିବାହ ପୂର୍ବରୁ କହିଣ ଥିଲେ l


ଶାଶୁଶଶୁର ଦୁଇ


ଯୌତୁକ କିଛି ନେବୁନି ଆମେ


ଚିନ୍ତା ତୁମେ କରନାହିଁ l


ବହୁତ ଖୁସିରେ ବୁଢା ବାପାଟି


ବିଭା କରିଲା ଝିଅ


କଂସା ଠୁ ସୁନା ଗହଣା ଗାଣ୍ଠି


ସକ୍ଷମେ ନେଲା ଝିଅ l


ଯାହା ସମ୍ବଳ ଥିଲା ତା ପାଖେ


ସବୁ ଝିଅକୁ ଦେଲା


ତଥାପି ମନେ ଦୟା ମାୟା ବି


ଜମାରୁ ନ ଆସିଲା l


ବିଭାଘର ର ମାସକ ପରେ


ମାଗିଲେ ପୁଣି ଯୌତୁକ


କୋଡିଏ ହଜାର ଟଙ୍କା ସାଙ୍ଗକୁ


ଏକ ବାଇକି ଭିକ l


ଯେଉଁ ଆଶାରେ ବୁଢ଼ା ବାପାଟି


ଝିଅକୁ ବିଭାଦେଲା


ସବୁ ଆଶା ତାର ମିଳେଇଗଲା


କି କରିବ ସେ ଭଲା l


ତଥାପି ବାପ ଯୋଗାଡ଼ କରି


ଦେଲା କୋଡିଏ ହଜାର


ଆଉ ସମ୍ବଳ ନାହିଁ ପାଖରେ


ନେହୁରା ହେଲା ପୟରେ l


କଟୁ ଭାଷାକୁ ନ ସହି ପାରି


ସେଠୁ ଆସିଲା ଚାଲି


ମନ ଦୁଃଖରେ ଭାବେ ବାପାଟି


ଭାଗ୍ୟ ତାର ଫଟା ବୋଲି l


ପାଇଲା ଦିନେ ଖବର ସିଏ


ନିଆଁରେ ପୋଡି ହୋଇ


ଝିଅଟି ତାର ଯାଇଛି ମରି


କି କଲବଲ ହୋଇ l


ଜାଣିଲା ବାପା ସବୁ ଘଟଣା


କିପରି ଝିଅ ମଲା


ଯୌତୁକ ଲୋଭି ଅସୁର ଯାକ


ମାରିଣ ତାକୁ ଦେଲା l


ଯୌତୁକ ନିଆଁ ଜାଳିଣ ଦେଲା


ବୁଢ଼ା ବାପା ର ସଂସାର


କି ଭୁଲ କଲା ସେ ବୁଢା ବାପ


କରି ଝିଅ ବିଭାଘର l


ଅବା କରିଲା କି ଭୁଲ ସିଏ


ଝିଅ ଜନମ କରି


ନର ରାକ୍ଷସ ବେଶରେ ପୁଣି


ଯୌତୁକ ଦେଲା ମାରି l




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy